مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 04:122014-12-19اقتصادي

شهردار منطقه 20: بودجه پیشنهادی سال 94 منطقه 20 در دست بررسی است


شهردار منطقه 20 از تشکیل کمیته بررسی بودجه سال 94 و پیشنهاد افزایش بودجه سال آتی در راستای تکمیل پروژه های عمران شهری این منطقه جنوبی شهر تهران خبر داد.

- منصور کتانباف امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به بودجه 220 میلیارد تومانی این منطقه جنوبی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط کارشناسان در بخش های مختلف، برای ارائه خدمات و اتمام طرح های نیمه تمام، بودجه سال آینده با افزایش تقریبی 9 تا 15 درصدی تنظیم و به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم می شود.

وی گفت: تکمیل و تسریع پروژه های در حال اجرا و انجام پروژه های جدید در راستای برنامه پنج ساله دوم مدیریت شهری تهران از مهمترین اولویت های لحاظ شده در برنامه کاری سال آینده این منطقه است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه بودجه پیشنهادی این منطقه برای سال آتی با لحاظ رویکرد فرهنگی روند افزایشی دارد، تصریح کرد: کمک به احیا و نوسازی بافت فرسوده، افزایش سهم درآمد پایدار از درآمدهای اکتسابی، حذف هزینه های غیرضروری و همچنین تمرکز بر اجرای طرح آسمان آبی، زمین پاک از دیگر اولویت های مدیریت شهری خواهد بود.

وی در ادامه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر کاهش فاصله شمال و جنوب پایتخت اشاره کرد و گفت: به دنبال مساعدت های شورای شهر، بودجه امسال نیز نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار منطقه 20: بودجه پیشنهادی سال 94 منطقه 20 در دست بررسی است

شهردار منطقه 20: بودجه پیشنهادی سال 94 منطقه 20 در دست بررسی است