مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 04:072014-12-19سياسي

واکنش مراجع به زیرمیزی پزشکان


وزیر بهداشت که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته به شهر مقدس قم سفر کرده بود، با مراجع عظام و تقلید، دیدار و از دیدگاه های آنان در حوزه سلامت، - بهره مند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، در سفر به شهر مقدس قم، ضمن زیارت بارگاه حضرت معصومه(ع)، با حضرات آیات موسوی اردبیلی، صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، وحید خراسانی و نوری همدانی، دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله صافی گلپایگانی: برنامه های وزارت بهداشت مسرت مردم و بیماران را به همراه داردآیت الله صافی گلپایگانی در دیدار وزیر بهداشت، خاطر نشان کرد: من مطمئن هستم برنامه های شما اسباب خوشحالی و مسرت مردم و بیماران را فراهم می آورد و بایت آن به شما تبریک می گوییم زیرا اقداماتی که در جهت رضایت خداوند متعال انجام می شود قابل تقدیر است و انشاء الله بتوانید در خدمت به مردم بخصوص محرومان و مستضعفان جامعه موفّق و مؤید باشید.

معظم له بر لزوم اهتمام بیشتر در خدمت رسانی به مردم با وجود تلاش جدی و گسترده دکتر هاشمی تاکید کرد و افزود: شک نکنید اعمال شما توفیقی بزرگ و به خواست خداوند متعال است و بدانید موفقیت شما موفقیت دولت و نظام محسوب می شود.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با بیان این که انتقادات اندکی که به برنامه های شما می شود نباید مایوستان کند بلکه باید منج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مراجع به زیرمیزی پزشکان

واکنش مراجع به زیرمیزی پزشکان