مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 02:322014-12-18سياسي

اختصاصی فارس پیکر مطهر 2 شهید گمنام در کرج تشییع می شود


مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز از برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مرکز این استان خبر داد.

- ابوالفضل اسلامی امروز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج، اظهار داشت: خدا را شاکریم که بار دیگر وظیفه خدمت به عزیز ترین و مظلوم ترین فرزندان رشید ملت ایران و رشید ترین سربازان خمینی کبیر (ره)، به مردم ولایی و مومن استان البرز واگذار شده است.

وی تصریح کرد: طی ماه های گذشته بسیاری از مردم استان البرز به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تقاضاهای بسیاری را برای انتقال پیکر مطهر شهدا و تدفین در این استان مطرح کرده بودند.

این مسئول افزود: تقاضاهای خالصانه مردم ولایی البرز در جلسات مختلف با دستگاه ها و  و نهادهای مربوطه مطرح و در نهایت مقرر شد که هم زمان با سالروز وفات پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، پیکر مطهر دو شهید گمنام به استان البرز منتقل شود.

اسلامی بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، مراسم تشییع پیکر این شهدای گرانقدر روز یکشنبه هفته آینده از ساعت 9 صبح در میدان سپاه کرج آغاز و پیکر شهدای گمنام تا آستان مقدس امامزاده حسن (ع) این شهرستان تشییع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاصی فارس پیکر مطهر 2 شهید گمنام در کرج تشییع می شود

اختصاصی فارس پیکر مطهر 2 شهید گمنام در کرج تشییع می شود