مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 23:322014-12-18بين الملل

فلیم/تروریست های مسلح اینگونه توسط رژیم صهیونیستی مداوا می شوند


به تازگی یکی از پایگاه های اطلاع رسانی وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی فیلمی منتشر کرده که نحوه مداوای تروریست های زخمی وابسته به گروه های مسلح درحال مبارزه علیه نظام سوریه را در بیمارستان های این رژیم به تصویر می کشد.

- "، پایگاه اطلاع رسانی VICE وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی تصاویر جدیدی از نحوه پذیرش و مداوای تروریست های زخمی وابسته به گروه های مسلح درحال مبارزه علیه نظام سوریه در بیمارستان های این رژیم منتشر کرده است.

براساس اعلام این پایگاه اطلاع رسانی، براساس آمارهای رسمی اراده شده تاکنون ارتش رژیم صهیونیستی بیش از 1400 تروریست مسلح زخمی را پس از پذیرش از طریق منطقه جولان اشغالی و بستری کردن در بیمارستان های این رژیم تحت مداوا و درمان قرار داده است.

پایگاه اطلاع رسانی VICE موفق شده است، از ارتش اجازه تهیه فیلم و مسندسازی فعالیت های ارتش رژیم صهیونیستی در کمک به مجروحان گروه های تروریستی مسلح فعال در سوریه را بدست آورد و محل فیلمبرداری نوار مرزی اشغالی جولان است.

این آمارهای رسمی اظهار می کند، بیش از 1400 تروریست زخمی وابسته به گروه های مسلح در بیمارستان های شمال سرزمین های اشغالی تحت مداوا و درمان قرار گرفته اند و این بیمارستان ها عمدتا توسط ارتش اسراییل در نزدیکی مرزهای سوریه و منطقه حائل بین سوریه و سرزمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلیم/تروریست های مسلح اینگونه توسط رژیم صهیونیستی مداوا می شوند

فلیم/تروریست های مسلح اینگونه توسط رژیم صهیونیستی مداوا می شوند