مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 23:172014-12-18اجتماعي

شهردار نکا: بستر لازم برای بهسازی رودخانه نکا آماده نیست


شهردار نکا با اشاره به وضعیت نابسامان رودخانه نکا، گفت: ساماندهی مناسبی در رودخانه نکا انجام نشده و بستر لازم برای بهسازی و استفاده از آن آماده نیست.

- " از نکا، عیسی میری قلعه سری پنجشنبه شب در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: بحرانی ترین قسمت در آبگرفتگی شهر نکا سه راه سیمان بوده که عملیات انجام و آبگرفتگی مهار شده و با لایروبی انهار و مهندسی جوی ها مشکلات باقیمانده نیز حل می شود و نگرانی وجود ندارد.

وی بیان داشت: بهسازی و آسفالت 30 متری نکا و پل 30 متری از مهم ترین برنامه های در دست اقدام و از اولویت های کاری ماست که نیازمند عزم ملی و استانی و شهرستانی در این رابطه هستیم.

شهردار نکا با اشاره به بودجه 15 میلیارد تومانی شهرداری نکا، خاطرنشان کرد: این بودجه، بودجه کل شهر برای یک سال است که جوابگوی آزادسازی زمین های اطراف و ساخت پل نیست و در این رابطه با توجه به آزادسازی سه کیلومتری اطراف پل که نیازمند اعتبارات فراوان است و همچنین هزینه ساخت 8 میلیارد تومانی پل 30 متری نیازمند بودجه ملی و استانی هستیم.

میری ادامه داد: با احداث پل 30 متری و جاده آن مشکل و معضل ترافیکی شهرستان که گریبانگیر مردم شده، حل می شود و ترافیک موجود در صبح، ظهر و غروب در شهرستان رخت برمی بندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار نکا: بستر لازم برای بهسازی رودخانه نکا آماده نیست

شهردار نکا: بستر لازم برای بهسازی رودخانه نکا آماده نیست