مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 23:022014-12-18ورزشي

عصر پنجشنبه چهره فینالیست های فوتبال جوانان مرکز هرمزگان مشخص شد


دو دیدار مرحله نیمه نهایی فوتبال جوانان مرکز هرمزگان برگزار و چهره تیم های فینالیست مشخص شد.

- " از بندرعباس، مرحله نیمه نهایی فوتبال جوانان مرکز هرمزگان بین تیم های آبفا، اروند، نایبند و ستاره جوان گچین برگزار شد و در پایان دو تیم آبفا و ستاره جوان گچین به فینال و تیم های اروند و نایبند هم به دیدار رده بندی راه یافتند.

در نخستین بازی نیمه نهایی دو تیم آبفا و اروند بندرعباس به دیدار هم رفتند که در این بازی آبفا با ترکیب جواد خسروپور، اسماعیل پوردرویش، علی پرماس، مهدی آشوری (81 پویا مجیدی)، رسول منصوری، رضا بشیر، میثم افرایی، محمدجواد ترکی، امیرمحمد ذاکری، امیرحسین موسایی و مصطفی ذاکری به میدان رفت و از سوی دیگر اروند هم با ترکیب معراج عباس زاده، ابراهیم کوسج، احسان درا، سعید بنی حسنی، منعم ملاحی زاده، احمد آفتابی، عارف داور، اسحاق اربابی (45 حسن اوج هرمزی)، اسماعیل حسن پور (احمد امینی پور 46)، فردین دریاشکاف و محمد توفیق به بازی رفتند.

دو تیم در نیمه نخست تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل انجام دادند اما هر چه زدند به در بسته خورد و بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم در دقیقه 78 رضا بشیر لیلان گل نخست این بازی را برای آبفا به ثمر رساند اما شادی گل این تیم تا دقیقه 82 ادامه داشت و اسماعیل حسن پور گل مساوی را به ثم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر پنجشنبه چهره فینالیست های فوتبال جوانان مرکز هرمزگان مشخص شد

عصر پنجشنبه چهره فینالیست های فوتبال جوانان مرکز هرمزگان مشخص شد