مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 22:572014-12-18سياسي

استاندار خراسان جنوبی: رسانه ها شاخص ترین درخواست ها از دولت را پررنگ کنند


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت در سفر به خراسان جنوبی وعده ای نمی دهد که محقق نشود، گفت: رسانه ها شاخص ترین درخواست ها از دولت را پررنگ کنند.

- " از بیرجند، وجه الله خدمتگزار پنجشنبه شب در شورای اطلاع رسانی استان که با محوریت بررسی سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی برگزار شد با بیان اینکه چهارشنبه 3 دی ماه هیئت دولت به استان سفر می کند، افزود: همه باید هم فکری و همراهی کنیم تا سفر رییس جمهور به استان، ارزشمند و دارای دستاوردهای خوبی باشد.

وی خطاب به مدیران رسانه گفت: رسانه ها مطالباتی طرح نکنند که قابلیت اجرایی ندارد، چون بنا نیست دولت در سفر به خراسان جنوبی وعده ای بدهد که محقق نشود.

خدمتگزار با بیان اینکه تمام مردم مسئولان خراسان جنوبی میزان دولت تدبیر و امید هستند، افزود: برخی وزرا به شهرستان ها می روند و به نمایندگی از دولت مشکلات آن شهرستان را بررسی می کنند.

استاندار خراسان جنوبی راه آهن، دوبانده کردن جاده ها، گازرسانی، طرح های آبیاری، منطقه آزاد اقتصادی، تسهیل سرمایه گذاری در استان و دیگر مسائل فرهنگی و اجتماعی را از جمله مواردی برشمرد که در سفر رییس جمهور بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی خشکسالی چندین ساله را عاملی برای عقب افتادگی استان دانست و افزود: سرمایه اصلی استان خراسان جنوبی، مردم متدین و بافرهنگ آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان جنوبی: رسانه ها شاخص ترین درخواست ها از دولت را پررنگ کنند

استاندار خراسان جنوبی: رسانه ها شاخص ترین درخواست ها از دولت را پررنگ کنند