مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 22:172014-12-18سياسي

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت: 8 دی روزی پرافتخار برای مردم گیلان است


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت هشتم دی ماه را نشان دهنده بصیرت و هوشیاری گیلانی ها در مقابله با فتنه گران خواند و گفت: هشتم دی ماه روزی پرافتخار برای مردم گیلان است.

- " از رشت، مجید دوهندو عصر پنجشنبه در جلسه گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: هشتم دی ماه روزی پرافتخار برای مردم گیلان به ویژه شهر رشت محسوب می شود و نشان دهنده بصیرت و هوشیاری گیلانی هاست.

وی بر انتقال فرهنگ بصیرت افزایی هشتم دی ماه به نسل آینده تاکید کرد و افزود: بعضی از افراد این روزها دوست دارند فتنه سال 88 به فراموشی سپرده شود.

دوهندو با تاکید براینکه دشمنان انقلاب اسلامی تحت هیچ شرایطی نسبت به نظام اسلامی بی تفاوت نیستند، بیان کرد: بصیرت افزایی در جامعه برای مقابله با ترفند دشمنان تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به برنامه های پیش بینی شده در هشتم دی ماه امسال در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: فضاسازی محله ها توسط پایگاه های مقاومت بسیج انجام می شود.

وی از فعال شدن پایگاه های مجازی با موضوع هشتم و نهم دی ماه در رشت خبر داد و تصریح کرد: نهم دی ماه امسال ویژه برنامه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با دعوت از چهره های ملی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت: 8 دی روزی پرافتخار برای مردم گیلان است

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت: 8 دی روزی پرافتخار برای مردم گیلان است