مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 22:122014-12-18ورزشي

در همایش توسعه فوتبال سیریک مطرح شد لزوم تشکیل تیم های پایه در سیریک


نخستین همایش توسعه فوتبال در سیریک برگزار شد که طی آن پیرامون مسائلی همانند چاره اندیشی برای افزایش امکانات و تامین زمین های فوتبال و تشکیل تیم های پایه فوتبال بحث شد.

- " از بندرسیریک، معاون فرماندار این شهرستان عصر پنجشنبه در این همایش گفت: تمام تلاش مسئولان شهرستان سیریک کمک به رشد و تعالی ورزش این شهر است.

حسن عباسی افزود: اگر جامعه ای پویا و بانشاط می خواهیم، باید آحاد مردم در فعالیت های ورزشی مشارکت کنند و در این زمینه فعالان ورزشی باید وارد عرصه حمایت از ورزش شوند.

وی با اشاره به موانع و تهدیدهایی که نسل جوان شهر را مورد هدف قرار داده، گفت: مشاغل کاذب از جمله تهدیداتی است که جوانان شهر را هدف قرار داده و باید برای آن برنامه ریزی کرد و تنها ورزش است که می توان با ترویج آن نسل جوان را از تهدیدات مصون نگه داشت.

معاون فرماندار بندر سیریک اظهار داشت: مسئولان استانی باید به شهرستان نوپای سیریک نگاه ویژه ای داشته باشند و برای فعال کردن ورزش امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بیشتری در اختیار جوانان این شهرستان قرار دهند، زیرا این شهرستان از کمترین امکانات ورزشی بهره مند است.

رییس اداره ورزش و جوانان سیریک نیز در ادامه گفت: یکی از مشکلات اصلی ورزش این شهرستان عدم امکانات و نبود زیرساخت هاست و فعالیت های ورزشی نیز با امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در همایش توسعه فوتبال سیریک مطرح شد لزوم تشکیل تیم های پایه در سیریک

در همایش توسعه فوتبال سیریک مطرح شد لزوم تشکیل تیم های پایه در سیریک