مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 21:422014-12-18سياسي

امام جمعه بیجار: نماز جمعه از مصادیق تعظیم شعائر اسلامی است


امام جمعه بیجار، نماز جمعه را تحکیم دهنده پایه های نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: نماز جمعه از مصادیق تعظیم شعائر اسلامی است.

- " از بیجار، حجت الاسلام علی مرادی شامگاه پنجشنبه در جلسه معارفه امام جمعه شهر توپ آغاج در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری، اظهار کرد: امام جمعه شهر توپ آغاج به عنوان یک روحانی مجاهد و با اخلاص و ایثارگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته است.

وی گفت: امام جمعه شهر توپ آغاج حتما شاکر است که مورد اعتماد مقام معظم رهبری قرار گرفته و در آن منطقه به عنوان شخصیتی که مربوط به ولی فقیه است، توفیق خدمت را یافته است.

وی در ادامه با اشاره به آیاتی از سوره جمعه و تأکید خداوند سبحان به اقامه نماز جمعه بیان کرد: خداوند سبحان مومنین را هر هفته به اقامه نماز جمعه به عنوان ذکر الله فرا می خواند.

امام جمعه بیجار در ادامه با بیان اینکه آن زمان که فضای یک منطقه و شهر مملو از ذکر خداوند سبحان است، دیگر فرصت و بستری برای حضور غیر خدا فراهم نمی شود، گفت: مسئولیت نهاد امامت جمعه و برگزاری نماز جمعه بر این اساس است که بستر برای رساندن پیام خداوند به مردم مهیا و فراهم شود.

وی در ادامه به جایگاه نماز جمعه در نظام اسلامی اشاره و بیان کرد: نماز جمعه فضاسازی معنوی در جامعه برای رشد و تعالی جامعه است و تربیت فرد را به تربیت جمعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بیجار: نماز جمعه از مصادیق تعظیم شعائر اسلامی است

امام جمعه بیجار: نماز جمعه از مصادیق تعظیم شعائر اسلامی است