مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 21:322014-12-18ورزشي

پورشیب: قهرمانی ورزشکاران حاصل برنامه مسئولان نیست


انتخاب مدیر برای ورزش و جوانان استان باید از خانواده ورزش و یا از فارغ التحصیلان ورزشی باشد و افراد غیر ورزشی باید در کنار قرار بگیرند و به نوعی فقط کمک کار باشند.

- ذبیح اله پورشیب با حضور در دفتر ایسنا، منطقه ایلام با بیان اینکه تنها رشته ورزشی که انتخاب کردم و به فعالیت پرداختم کاراته بود، افزود: گرایش به این رشته ورزشی علاقه شخصی ام بود و البته خانواده ام نیز خیلی مرا برای ورود به این رشته ورزشی تشویق می کردند و چون دیدم کاراته یک رشته خاص است و تکنیک دست و پا دارد علاقمند شدم و همیشه با انگیزه وارد سالن می شدم و به تمرین می پرداختم.

پورشیب اضافه کرد: اولین حضورم در مسابقات کاراته در اواخر سال 75 در مسابقات شهرستان ایلام بود که به مقام اول رسیدم و باعث شد بیش از پیش به فعالیتم ادامه دهم و در اوایل سال 76 نیز در مسابقات استانی کاراته باز هم به مقام اول دست یافتم.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2010 گوانگجو با اشاره به اینکه اولین مسابقه خارج از استانم، قهرمانی کشور در سال 78 در استان کرمان بود و در آن مسابقات مدال برنز کشور را به دست آوردم، تصریح کرد: بعد از آن مسابقات، چند سالی از تمرین فاصله گرفتم و در سال 81 مجددا به عرصه کاراته بازگشتم که در مسابقات قهرمانی کشور در تهران، مدال طلا گرفتم و بعد از آن در سال 82 در اولین مسابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورشیب: قهرمانی ورزشکاران حاصل برنامه مسئولان نیست

پورشیب: قهرمانی ورزشکاران حاصل برنامه مسئولان نیست