مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 20:422014-12-18اجتماعي

اختصاصی فارس/خبر خوش برای سربازان چه کسانی در سال آینده 21 ماه خدمت می کنند؟


جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تمام کسانی که تا پایان امسال مدارک اعزام به خدمت سربازی را به سازمان وظیفه عمومی ارائه کنند مدت خدمتشان در سال آینده21 ماه محاسبه می شود.

- سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت وگو با خبرنگار قضایی فارس با اعلام این مطلب افزود: بر اساس قوانین جدید مربوط به خدمت وظیفه عمومی مقرر شده بود تا کسانی که در سال 94 به خدمت سربازی اعزام می شوند معادل 24 ماه خدمت کنند.

وی افزود: همین امر باعث شد تا عده کثیری از فرزندان انقلاب اسلامی در ماه های آخر سال 93 به سازمان وظیفه عمومی مراجعه کنند و تقاضای اعزام به خدمت مقدس سربازی داشته باشند.

سردار کمالی گفت: این در حالی است که ظرفیت پذیرش در پادگان ها و همچنین نیاز نیروهای مسلح یک ظرفیت مشخص است و نمی توان بیش از آن تعداد پذیرش سرباز داشت.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای آنکه نگرانی خانواده ها نسبت به طول مدت سربازی فرزندانشان برطرف شود و همچنین در پذیرش سربازان در پادگان ها مشکلی پیش نیاید تدبیر جدیدی اندیشیده شد.

وی تصریح کرد: بر اساس تدبیر اتخاذ شده هر کدام از سربازانی که در سال 93 مدارک اعزام به خدمت خود را به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارائه کنند فارغ از آن که زمان اعزام به خدمت آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاصی فارس/خبر خوش برای سربازان چه کسانی در سال آینده 21 ماه خدمت می کنند؟

اختصاصی فارس/خبر خوش برای سربازان چه کسانی در سال آینده 21 ماه خدمت می کنند؟