مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 20:422014-12-18سياسي

امام جمعه دندی: وحدت حوزه و دانشگاه زمینه شکوفایی علمی را فراهم می کند


امام جمعه دندی بر ضرورت تقویت وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه موجبات شکوفایی علمی را فراهم می کند.

- حجت الاسلام علی سعیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به 27 آذر ماه و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: حوزه و دانشگاه در یک جامعه دینی مانند دو بال پرواز برای کشور است.

وی با اشاره به اینکه این دو بال پرواز در عرصه علمی برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش می کنند، تصریح کرد: حوزه و دانشگاه با سبک ها و روش های مختلفی به دنبال رسیدن به یک هدف مشترک است.

امام جمعه دندی بر ضرورت تقویت وحدت حوزه و دانشگاه در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: حوزه و دانشگاه در طول تاریخ به عنوان دو مرکز علمی در حوزه های مختلف تلاش می کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: حوزه و دانشگاه به دلیل شرایط اجتماعی و گستردگی علوم از هم جدا شده اند اما این امر دلیل نمی شود در رسیدن به اهداف نیز از یکدیگر جدا شوند.

* حوزه و دانشگاه در حمایت و اتحاد مکمل یکدیگر هستند سعیدی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه هر کدام یک نهاد تخصصی است که وظایف تخصصی مختلفی بر عهده دارد، بیان کرد: حوزه و دانشگاه در حمایت و اتحاد نیز مکمل یکدیگر هستند.

وی با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه هر کدام به طور مجزا برای تحقق برنامه ها اقدامات مختلفی انجام می دهند، یادآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دندی: وحدت حوزه و دانشگاه زمینه شکوفایی علمی را فراهم می کند

امام جمعه دندی: وحدت حوزه و دانشگاه زمینه شکوفایی علمی را فراهم می کند