مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 19:572014-12-18فرهنگي

شهرهای ما بی هویت شده اند/اختصاص کمترین بودجه فرهنگ به هنرهای تجسمی


رییس موزه هنرهای معاصر تهران در نشست «هنر و توسعه» با اشاره به بی هویت شدن شهرها تأکید کرد که کارشناسان و مسئولان باید توجه کنند که فضاهای شهری تا چه حد پاسخگوی نیازهای فرهنگی هستند.

- رییس موزه هنرهای معاصر تهران در نشست هنر و توسعه با اشاره به بی هویت شدن شهرها تأکید کرد که کارشناسان و مسئولان باید توجه کنند که فضاهای شهری تا چه حد پاسخگوی نیازهای فرهنگی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دومین جلسه از سلسله نشست های الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت با عنوان هنر و توسعه با حضور مجید ملانوروزی مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد روز چهارشنبه 26 آذر در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار شد.

در این نشست که هنرمندان، کارشناسان و دانشجویان رشته های هنری حضور داشتند، مجید ملانوروزی، درباره موضوع هنر و توسعه؛ فرهنگ عمومی، پیشگیری از جرایم و توسعه شهری سخنانی را مطرح کرد و در ادامه، به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

ملانوروزی با بیان این که برای ورود به چنین مبحثی ابتدا باید کلمات هنر و توسعه را تعریف کنیم، گفت: پیشرفت موضوعی است که بیشتر کمیت در آن مطرح است اما توسعه واژه ای است که می تواند انسان و نهادهای فرهنگی را هم شامل شود.

به طوری که می توان گفت کشورهای پیشرفته اما توسعه نیافته ای وجود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای ما بی هویت شده اند/اختصاص کمترین بودجه فرهنگ به هنرهای تجسمی

شهرهای ما بی هویت شده اند/اختصاص کمترین بودجه فرهنگ به هنرهای تجسمی