مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 16:222014-12-18پزشكي

دیدار وزیر بهداشت با جمعی از مراجع تقلید


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر تعرفه دار شدن همه خدمات پزشکی، رعایت قانون و همکاری لازم با بیمه های درمانی توسط این وزارتخانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از مراجع تقلید در قم بیان داشت: دولت و شخص دکتر روحانی به مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان داریم آگاهی دارند و در برخی مناطق دورافتاده عقب ماندگی هایی داریم که ردیف بودجه لازم برای جبران آن ها در بودجه سالانه کشور دیده شده است.

وی ابراز داشت: دولت با توجه به همه گرفتاری های خود، در تامین اعتبارات و بودجه های لازم بخش بهداشت و درمان نگاه ویژه دارد و با تاکید دکتر روحانی اعتبارات لازم برای برنامه های حوزه سلامت در بودجه سال آینده نیز پیش بینی شده است.

وی افزود: تلاش مجدانه دولت پیگیری برای کاهش میزان پرداخت های مردم است و بر سامان بخشی به رابطه بین بیمار و پزشک تاکید داریم.

وزیر بهداشت گفت: عزم این وزارتخانه بر فرهنگ سازی افزایش جمعیت در کشور است و با اقدامات فرهنگی که انجام داده ایم آمارهای ثبت احوال از افزایش موالید در کشور بارقه هایی از امید را به سوی ما گشوده است.

وی افزود: مساله افزایش جمعیت در کشور تنها به وزارت بهداشت مرتبط نیست و مهم ترین مساله آن است که مجلس و دولت با برنامه هایی برخی نگرانی خانواده ها در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر بهداشت با جمعی از مراجع تقلید

دیدار وزیر بهداشت با جمعی از مراجع تقلید