مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 15:222014-12-18اقتصادي

استاندار اردبیل: طرح گردشگری گیلارلوی گرمی تا اسفندماه افتتاح می شود


طرح گردشگری گیلارلوی گرمی تا اسفندماه به بهره برداری می رسد.

- " از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در بازدید از طرح های عمرانی و خدماتی شهر گرمی اظهار کرد: این طرح با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و با هدف ایجاد یک مجموعه تفریحی و گردشگری سالم احداث می شود که شامل هتل، رستوران و برخی زیرساخت های مورد نیاز است.

وی اشتغالزایی این طرح را 150 نفر اعلام کرد و گفت: تا اسفندماه این مجموعه گردشگری افتتاح می شود تا در تعطیلات نوروزی هموطنان و گردشگران بتوانند از این منطقه استفاده کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به اجرای پروژه نیمه تمام سد عمارت در گرمی افزود: این سد که در سال های گذشته به حالت راکد و نیمه تعطیل در آمده بود به عنوان یکی از طرح های اولویت دار مورد توجه قرار گرفت تا زمینه تکمیل آن فراهم آید.

خدابخش در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با احداث این سد تا 200 میلیون متر مکعب از هدر رفت منابع آب در شمال استان اردبیل جلوگیری می شود که با اختصاص اعتباری برای رودخانه های مرزی و سدهای احداث شده در این زمینه امیدواریم هر چه سریع تر سد عمارت تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: در سفر اخیر رییس جمهور به استان اردبیل 31 میلیارد تومان برای فعال کردن این پروژه اختصاص یافت تا این مجموعه در سه شیفت کاری فعال شده و زمینه بهره برداری آن برای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: طرح گردشگری گیلارلوی گرمی تا اسفندماه افتتاح می شود

استاندار اردبیل: طرح گردشگری گیلارلوی گرمی تا اسفندماه افتتاح می شود