مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 15:222014-12-18اقتصادي

خبری که صحت نداشت؛ بیش از 1300 میلیارد تومان نصیب دولت می کند


در روزهای اخیر تحرکات بسیار مثبتی در ارتباط با سامان دهی اعطای یارانه نقدی به مردم شروع شده است؛ که به نظر می رسد می تواند آغاز بسیار خوبی برای اجرای حقیقی قانون هدفمندی یارانه ها باشد.

- مردم امیدوارند که دولت حداقل این شیوه جدید در حذف یارانه پردآمدها را اجرایی کند تا بتواند هدف اولیه هدفمندی یارانه ها که گسترش عدالت اجتماعی بود را هر چه سریع تر فراهم نماید.

کد خبر: 459417 تاریخ انتشار: 27 آذر 1393 - 18:51 - 18 December 2014 با ارائه بودجه سال 94 به مجلس شورای اسلامی و حذف بند و تبصره 21 قانون بودجه 93 امید حذف یارانه پردرآمدها و اجرای قانون هدفمندی بسیار کمرنگ شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ بر طبق این بند یارانه نقدی صرفا به سرپرستان خانوارهای متقاضی که به تشخیص دولت نیازمند دریافت یارانه باشند پرداخت می گردید که مجموع درآمد سالانه آنها کمتر از رقم تعیین شده توسط دولت باشد.

بر این اساس افراد متقاضی دریافت یارانه نقدی باید در موعد تعیین شده به مراکز ثبت نام مراجعه نمایند و چنانچه پس از تحقیق مشخص گردید که اشخاص با درآمد بیشتر از مبلغ فوق اقدام به دریافت یارانه کرده اند به میزان سه برابر یارانه دریافتی جریمه می شدند.

دولت قبل و همچنین دولت یازدهم برخلاف نص صریح قانون تاکنون این بند از قانون بودجه را به دلایلی اجرایی نکرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری که صحت نداشت؛ بیش از 1300 میلیارد تومان نصیب دولت می کند

خبری که صحت نداشت؛ بیش از 1300 میلیارد تومان نصیب دولت می کند