مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 14:522014-12-18دانش

برترین های دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت بسیج دانشجویی آذربایجان غربی معرفی شد


برگزیدگان مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت بسیج دانشجویی آذربایجان غربی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از ارومیه"، دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با حضور 110 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان امروز 27 آذرماه جاری در دانشگاه پیام نور ارومیه برگزار شد.

در رشته حفظ 12 جزء فرهاد رشوندی از ارومیه و در حفظ 5 جزء متوالی کبری فرج زاده از دانشگاه پیام نور ارومیه به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در رشته قرائت حامد احمدی از دانشگاه پیام نور ارومیه، اسماعیل دل خواسته از سلماس و شعبان خلیلی از خوی و در بخش خواهران نیز نگار علیزاده از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، صدیقه قلی زاده از پیام نور ارومیه و زهرا عدالتی از سلماس مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش کتبی نیز علی دینداری، حیدر محمدی و یاشار شهریار به ترتیب اول تا سوم شدند و در همین رشته در بخش خواهران لیلا عیدی رتبه اول و زکیه حسنی و وحیده حسینی اقدم مشترکا دوم شدند و رتبه سوم به افسانه سلیمان زاده از دانشگاه فرهنگیان خوی اختصاص یافت.

در رشته دکلمه خوانی سیده حمیده ساعتلو، مهسا حاجی رستم لو و رقیه علی پور به ترتیب اول تا سوم شدند و رتبه اول رشته سخنوری به الهه قلی زاده و رتبه سوم همین رشته به نگین محمدنیا اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت بسیج دانشجویی آذربایجان غربی معرفی شد

برترین های دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت بسیج دانشجویی آذربایجان غربی معرفی شد