مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 14:472014-12-18اقتصادي

300 هکتار زمین منطقه ویژه اقتصادی سمنان آماده واگذاری به بخش خصوصی


فرماندار شهرستان سمنان از ایجاد فرصت جدید سرمایه گذاری در این شهر خبر داد و گفت: 300 هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن سعدالدین عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید مسئولان از منطقه ویژه اقتصادی سمنان از شروع عملیات آماده سازی و زیرسازی معابر، جدول گذاری و تسطیح خیابان ها در این منطقه خبر داد و افزود: سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به شرکت شهرک های صنعتی برای تحویل گرفتن زمین اقدام کنند.

وی با اشاره به اعتبار هشت میلیارد و 500 میلیون ریالی قرارداد اولیه با مشاور برای تهیه طرح جامع به مساحت یک هزار هکتار در منطقه ویژه اقتصادی سمنان افزود: مقدمات واگذاری طرح به مشاور و انعقاد قرارداد در شرف انجام است.

سعدالدین تسریع در فعال شدن این منطقه با حضور سرمایه گذاران جدید در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال جدید در این شهرستان را مهم دانست و خواستار تعامل همه دستگاه ها برای تکمیل فازهای بعدی این منطقه شد.

محمد رضا صادقی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان نیز در این بازدید از آماده سازی خیابان اصلی اراضی 300 هکتاری از منطقه ویژه اقتصادی و اتمام کار شبکه گازرسانی و فاضلاب در این منطقه خبر داد و گفت: با انجام زیرساخت های لازم میزبان سرمایه گذاران جدید در شهرستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 هکتار زمین منطقه ویژه اقتصادی سمنان آماده واگذاری به بخش خصوصی

300 هکتار زمین منطقه ویژه اقتصادی سمنان آماده واگذاری به بخش خصوصی