مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 14:272014-12-18اجتماعي

معاون استاندار آذربایجان شرقی: باغات مرند تخریب و در آنها ویلاسازی شده است


معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: در چند سال گذشته به دلیل سودجویی عده ای فرصت طلب، بسیاری از اراضی و باغات در مناطق خوش آب و هوا و گردشگری سیوان، - " از مرند،تقی کرمی عصر امروز در مراسم تخریب و قلغ و قم ویلاهایی که در محدوده شهرستان مرند در مناطق خوش آب و هوای گردشگری "پیام" و "سیوان" اظهار کرد: اقدام به احداث ویلاهای غیرمجاز در اراضی ملی کشاورزی و باغات ممنوع بوده و باید با ان برخورد جدی شود.

وی گفت: شهرستان مرند با قرار گرفتن در مسیر تردد مسافران خارجی و داخلی همچنین محدوده خوش آب و هوا مورد طمع عده ای سودجو قرار گرفته بود که در اقدامی اراضی و باغات منطقه گردشگری "پیام" و "سیوان" را تخریب و در آنها ویلاسازی کرده بودند.

کرمی افزود: حکم تخریب براساس قوانین موجود و عدم رعایت محدوده اراضی ملی از سوی برخی اشخاص فرصت طلب و سودجو طی مراحل قانونی از سوی مسئولان قضایی دادسرای انقلاب اسلامی استان و شهرستان صادر شد.

فرماندار مرند در ادامه افزود: ما با ویلاسازی مخالف نیستیم ولی به آن عده از اشخاصی که بدون مجوز و در نظر گرفتن اراضی و کاربری آنها اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز به خصوص در مناطق "سیوان"، "پیام" و سایر مناطق که جزء مناطق گردشگری محسوب می شوند، شدیداً هشدار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار آذربایجان شرقی: باغات مرند تخریب و در آنها ویلاسازی شده است

معاون استاندار آذربایجان شرقی: باغات مرند تخریب و در آنها ویلاسازی شده است