مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 14:222014-12-18پزشكي

عموم مردم باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند/ سقط جنین آدم کشی مودبانه است


یکی از مراجع تقلید شیعیان، با تأکید بر اینکه عموم مردم باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند، گفت: بیمه گذاران هم باید خدماتی که به بیماران ارائه می دهند واقعی و در خور توجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله العظمی جعفر سبحانی عصر پنجشنبه در دیدار با قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات وزیر بهداشت به محرومین و نیازمندان اظهار داشت: خدماتی که در این مدت از سوی شما صورت گرفته است در طول تاریخ بهداشت و درمان بی نظیر بوده و شما خدمات بسیار بزرگی در این حوزه برای مردم انجام داده اید.

وی با بیان اینکه هیچ کار اصلاحی بدون مخالف نیست، افزود: اکثریت مردم از خدمات وزارت بهداشت و درمان راضی و خرسند هستند و امیدواریم این مسیر کماکان ادامه داشته باشد.

استاد برجسته حوزه عنوان کرد: شما قبل از آنکه مسئولیت این وزارتخانه را بپذیرید با سفر به نقاط محروم کشور، خدماتی را به این مناطق ارائه می کردید و پزشکان از سوی شما به مناطق محروم اعزام می شدند و به مداوای بیماران می پرداختند که امیدواریم این خدمت شما نیز کماکان ادامه یابد.

وی اظهار داشت: مناطق محروم کشور در زمینه بهداشت و درمان نیازهای جدی دارند که ارائه خدمات به آن ها باید در اولویت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عموم مردم باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند/ سقط جنین آدم کشی مودبانه است

عموم مردم باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند/ سقط جنین آدم کشی مودبانه است