مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 13:422014-12-18اقتصادي

شیب وصول مالیات در همدان زیاد است


مدیرکل امور مالیاتی استان همدان گفت: شیب وصول مالیات در استان زیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، محمد خلیفه، پنج شنبه، 27 آذر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: درآمد مالیاتی از درآمد کل استان نیز بالاتر است.

وی افزود: مکانیزه کردن وصول مالیات در سه استان کرمان، تهران و اصفهان به صورت پایلوت انجام شده که قرار است در استان همدان نیز اجرا شود.

سید ناصر محمودی، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان نیز در خصوص افزایش 50 درصدی درآمدهای استان در بودجه سال 94 گفت: باید کار کارشناسی در این زمینه انجام شود و واحدیابی جدید صورت گیرد چرا که تحقق درآمد 448 میلیارد تومانی دور از انتظار است.

وی اظهار کرد: سهم درآمدهای مالیاتی استان 83 درصد از کل درآمدها است و مابقی درآمدها از انحصارات و مالکیت، خدمات و فروش کالا و متفرقه حاصل می شود.

محمودی به اداره ها و سازمانهایی که در هشت ماهه سال جاری افزایش درآمد داشته اند اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی، پزشکی قانونی، ثبت اسناد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهادکشاورزی دارای افزایش درآمد بوده اند.

همچنین ثبت احوال، گمرک، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، انتقال خون، بهزیستی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب وصول مالیات در همدان زیاد است

شیب وصول مالیات در همدان زیاد است