مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 13:122014-12-18پزشكي

آغاز طرح حذف دفترچه بیمه خدمات درمانی در اصفهان


طرح حذف دفترچه بیمه خدمات درمانی از امروز در اصفهان به عنوان پایلوت کشور آغاز شد.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران در اصفهان گفت: طرح حذف دفترچه بیمه خدمات درمانی از روند درمانی مردم برای اولین بار در استان اصفهان آغاز شد.

دکتر انوشیروان محسنی با بیان اینکه این طرح قرار بود به عنوان پایلوت در 4 استان اصفهان، تهران، فارس و مازندران اجرا شود افزود: این طرح برای اولین بار به دلیل ظرفیت های علوم پزشکی در یازده مرکز استان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف این سازمان همگانی کردن بیمه برای همه مردم است گفت:در این زمینه افراد محروم که در حاشیه شهرهای بزرگ زندگی می کنند و فاقد دفترچه بیمه همگانی هستند در اولویت قرار دارند.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران افراد زیر پوشش بیمه سلامت ایران را 7 میلیون و 200 هزار نفر بر شمرد و افزود:بیشتر این افراد از خانواد ه های محروم و بی بضاعت ساکن در حاشیه شهرها هستند که تاکنون هیچ گونه خدمات بیمه ای دریافت نکرده بودند و اکنون با بهره مندی از این بیمه خدمات پزشکی و سلامتی را دریافت می کنند.

دکترمحسنی گفت: وظیفه حاکمیتی این است که یک بیمه عهدار بیمه سلامت کشور شود و سازمانهای بیمه گر مکلفند با ایجاد وحدت رویه و رسیدگی یکسان به اسناد پزشکی و تعهدات این وظیفه را انجام دهند که انشاالله روند خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح حذف دفترچه بیمه خدمات درمانی در اصفهان

آغاز طرح حذف دفترچه بیمه خدمات درمانی در اصفهان