مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 13:072014-12-18حوادث

بازگشت بیش از 700 هزار زائر از مرز مهران به میهن اسلامی


فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به بازگشت بیش از 700 هزار زائر از مرز مهران به میهن اسلامی گفت: خدمات رسانی یگان های مختلف پلیس به زائران حسینی تا آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سردار علی دولتی افزود: تمام تلاش پلیس تاکنون این بوده که زائران بدون معطلی و مشکل و با تامین همه امکانات پشتیبانی و تجهیزاتی از مرز مهران به مناطق همجوار انتقال و سپس به شهرهای خود مراجعت کنند.

وی تاکید کرد:چون تعدادی از زائران حسینی تا پایان ماه صفر در کشور عراق حضور خواهند داشت، کار خدمات رسانی برای انتقال، اسکان و پذیرایی از زائران تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در حال حاضر با همکاری سپاه امیر المومنین (ع)، سازمان حمل و نقل و پایانه ها و سایر دستگاههای متولی کار جا به جایی زائران از پایانه مرزی تا شهر مهران و سپس به مقصد انجام می شود.

وی افزود: باید از تجربه امسال برای سال های آتی بهترین استفاده کرد و از همین حالا کارساماندهی و تهیه زیر ساخت های لازم درمسیر تردد زائران در استان آغاز شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام از کمک و همکاری خوب یگان ویژه ناجا، پلیس راهور ناجا و هوا ناجا و پلیس امنیت عمومی ناجا که با حضور میدانی و استقرار نیرو استان را در این موقعیت حسای یاری کردند قدردانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بیش از 700 هزار زائر از مرز مهران به میهن اسلامی

بازگشت بیش از 700 هزار زائر از مرز مهران به میهن اسلامی