مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 12:172014-12-18سياسي

در تصویب اعتبارات استان ها استان بوشهر مورد اجحاف قرار گرفته است


نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس گفت: در تصویب اعتبارات استان ها استان بوشهر مورد اجحاف قرار گرفته است.

- " از بوشهر، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در نشست با بسیجیان بوشهر، اظهار کرد: مجلس، مجلسی اصولگراست اما اگر بخواهیم بگوییم به وظائف اصولگرایی خود به خوبی عمل کرده باشند اینطور نیست و این نگرانی از طیف نمایندگان اصولگرا دیده می شود.

جمیری با اشاره به اینکه همراهی شتاب زده تعدادی از نمایندگان با دولت لطماتی بر مجلس داشت، اظهار داشت: مدتی است که هماهنگی ها در بین نمایندگان اصولگرا بهتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده نمایندگان اصول گرا سعی دارند وضعیت را با نگاه رهبری مدیریت نمایند و در این راه هماهنگی های لازم صورت گرفته و مسیر به شکل بهتری ادامه خواهد یافت.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس به عنوان مجلس اصولگرا معدل خوبی دارد، تصریح کرد: اگر مجلس در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی در قالب نشست، تذکر و رایزنی موضع خود نشان نمی داد و ایستادگی و مقاومت نمی کرد شاید تا به حال اتفاقات دیگری رخ می داد.

عبدالکریم جمیری بیان داشت: دولت و نزدیکان آن تلاش دارند که مجلس دیگری همفکر دولت روی کار آید و این یکی از اهداف اساسی جریان فکری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تصویب اعتبارات استان ها استان بوشهر مورد اجحاف قرار گرفته است

در تصویب اعتبارات استان ها استان بوشهر مورد اجحاف قرار گرفته است