مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 12:022014-12-18اقتصادي

اعتراض جالب توجه مسافران ایران ایر به تأخیر طولانی در پرواز


بعد از آنکه بار ها و بار ها وعده مسئولان برای نظارت بر شرکت های هواپیمایی و احقاق حقوق مسافران پوچ از آب درآمد، هیچ افزایش نرخ بلیتی به کاهش تأخیر در پرواز ها منجر نشد و.

- کافی است چند دقیقه دیرتر از موعد مقرر به فرودگاه برسید تا با جملاتی از این دست که کانتر بسته شده و کسی نیست تیکت صادر کند ، گیت بسته شده و وسیله ای برای انتقالتان به پرواز نیست ، درهای هواپیما بسته شده و.

مواجه شوید که به نظر منطقی هم می رسند؛ اما وای از زمانی که شما بموقع رسیده باشید و خبری از پرواز نباشد!به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، پس از آنکه چند پرواز امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر (مانند پرواز تهران ـ بوشهر و پرواز تهران ـ مشهد) بعد از چندین ساعت تأخیر، لغو شد و سرگردانی مسافران را در فرودگاه رقم زد، تأخیر طولانی در یکی از پروازهای ورودی این شرکت به کشورمان، کاری کرد که اتفاقی کم سابقه به وقوع بپیوندد.

مسافران پرواز 3417 بغداد ـ تهران که بعد از زیارت عتبات عالیات، قصد داشتند از خستگی خود با یک مسافرت هوایی در راه بازگشت بکاهند، با هفت ساعت تأخیر مواجه شدند تا مجاب شوند، بعد از فرود در فرودگاه تهران، از هواپیما پیاده نشده و در آن تحصن کنند؛ اقدامی که مسئولان این شرکت هواپیمایی را شوک زده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض جالب توجه مسافران ایران ایر به تأخیر طولانی در پرواز

اعتراض جالب توجه مسافران ایران ایر به تأخیر طولانی در پرواز