مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 11:372014-12-18پزشكي

وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران:‏ ارتقای کیفیت ویزیت نیازمند فرهنگ سازی است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ارتقای کیفیت درمان نیازمند فرهنگ سازی در ‏سطح جامعه است و این امر زمان بر خواهد بود.

‏ - " از قم، سید حسن قاضی زاده هاشمی امروز در حاشیه دیدار با ‏علما و مراجع تقلید در گفت وگو با خبرنگاران در مورد کاهش تخلفات مربوط به حوزه بهداشت ‏و درمان و حذف زیرمیزی اظهار کرد: رقمی برای زیرمیزی ها در کشور تخمین زده شده ولی به ‏سمتی پیش می رویم که تخلفی وجود نداشته باشد.

‏ وی افزود: جامعه پزشکی جامعه شریفی است و مراجع تقلید هم تاکید دارند که طبابت با ‏سلامت مردم در ارتباط است و پزشکانی در این زمینه فعالیت می کنند که دریافت زیرمیزی در ‏شأن آنها نیست.

‏ وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه در همه صنوف، تخلفاتی وجود دارد گفت: البته نباید به نحوی ‏اطلاع رسانی شود که مردم نگران شوند زیرا اعتماد بیمار به پزشک بخشی از درمان به شمار ‏می رود.

‏ وی در پاسخ به سئوالی در مورد ارتقای کیفیت ویزیت خاطرنشان کرد: این امر نیازمند ‏فرهنگ سازی است و زمان بر خواهد بود.

‏ هاشمی با بیان اینکه با تصمیمات نادرستی که طی چند دهه گذشته اتخاذ شده اند تغییر ‏رفتارهایی به وجود آمده است عنوان کرد: تغییر رفتار به سمت ارتقای کیفیت ویزیت نیازمند ‏زمان است و باید ضمن واقع بینی در مورد تعرفه ها و دریافتی خدمتی که گروه های اجتماعی ‏ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران:‏ ارتقای کیفیت ویزیت نیازمند فرهنگ سازی است

وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران:‏ ارتقای کیفیت ویزیت نیازمند فرهنگ سازی است