مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 11:172014-12-18اقتصادي

50 درصد راه های روستایی زنجان توجیه اقتصادی ندارند


حدود 50 درصد راه های روستایی استان فاقد توجیه اقتصادی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، جمشید انصاری، امروز، 27 آذر در مراسم تجلیل از راهداران نمونه استان با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد راه های هم سنگ استان، راه های روستایی است، تصریح کرد: جمعیت روستایی استان در حدود 38 درصد کل جمعیت استان را شامل می شود که این آمار نشان دهنده آن است که درصد سرمایه گذاری در این بخش بیش از آن چیزی است که می توان تصور کرد.

وی ادامه داد: این آمار نشان دهنده آن است که دولت در جهت محرومیت زدایی و رفاه مردم این میزان سرمایه گذاری ها را انجام داده است، این در حالی است که در حدود 50 درصد از راه های روستایی استان فاقد توجیه اقتصادی است.

انصاری با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری ثابت در حوزه راه برای هر زنجانی بیش از 60 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: این میزان سرمایه گذاری عدد بالایی است، به همین خاطر مردم استان باید از این میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در حوزه راه باخبر شوند، چرا که اطلا ع رسانی از این موضوع باعث می شود که در حفظ و نگهداری این سرمایه کمک حال مسوولان باشند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با یادآوری اینکه 90 درصد سرمایه گذاری صورت گرفته در بخش راه ها مربوط به خود استان بوده و 10 درصد مابقی به دلیل موق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد راه های روستایی زنجان توجیه اقتصادی ندارند

50 درصد راه های روستایی زنجان توجیه اقتصادی ندارند