مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 10:022014-12-18اجتماعي

دی ماه امسال طرح مشاور سلامت نگر در مدارس سیستان و بلوچستان اجرا می شود


رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: طرح مشاور سلامت نگر از دی ماه امسال در تمامی مدارس دوم متوسطه در سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

- " از زاهدان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان حسینعلی شیرازی اظهار کرد: طرح طرح مشاور سلامت نگر در مدارس سیستان و بلوچستان، در راستای شعار سال آموزش و پرورش استان مبنی بر ( سال اصلاح و بهبود فرایندها و حسن استفاده از ظرفیت ها) که توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام شده توسط همکاران اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی استان تدوین شده است.

رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: این طرح یک برنامه عملیاتی پیشگیرانه سطح اول در مدارسی بوده که به منظور بهره مندی تمامی دانش آموزان از خدمات راهنمایی و مشاوه طراحی شده است.

این مسئول بیان کرد: در رویکرد سلامت‎ نگر، دیگر مشاور منتظر مراجعه یا معرفی دانش آموز مشکل دار نیست تا به آنها خدمات مشاوره ای ارائه دهد بلکه باید به گونه ای برنامه ریزی و فعالیت کند تا همه دانش آموزان از خدمات راهنمایی و مشاوره ای او بهره مند شوند.

وی گفت: در این رویکرد، مشاور فرصت مشاوره موردی در چندین جلسه با یک دانش آموز یا والدین او را ندارد بلکه باید به مشاوره گروهی اهمیت ویژه و بیشتری ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دی ماه امسال طرح مشاور سلامت نگر در مدارس سیستان و بلوچستان اجرا می شود

دی ماه امسال طرح مشاور سلامت نگر در مدارس سیستان و بلوچستان اجرا می شود