مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 09:422014-12-18فناوري

نخستین دستیار هوشمند مایکروسافت رونمایی شد/ کورتانا گوش به فرمان کاربران


نسخه نهایی کورتانا، نخستین دستیار هوشمند مایکروسافت شبیه به «سیری» در دستگاه های اپل یا «گوگل نو» در دستگاه های مبتنی بر اندروید خواهد بود که به پرسش های عمومی کاربر پاسخ می دهد، - نسخه نهایی کورتانا، نخستین دستیار هوشمند مایکروسافت شبیه به سیری در دستگاه های اپل یا گوگل نو در دستگاه های مبتنی بر اندروید خواهد بود که به پرسش های عمومی کاربر پاسخ می دهد، اپلیکیشن ها را باز و از آنها استفاده می کند و یا مثلا اطلاعات هواشناسی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی خبرگزاری دانشجو "، مایکروسافت برای نخستین بار دستیار هوشمند را به کامپیوترهای رومیزی اضافه می کند.

نرم افزارهای مشابه پیش از این تنها روی دستگاه های موبایل عرضه شده بودند.

مایکروسافت، تولیدکننده سیستم عامل ویندوز، از قرار معلوم دستیار هوشمند کورتانا را به سیستم عامل کامپیوترهای رومیزی (دسکتاپ) هم اضافه خواهد کرد.

نسخه رومیزی کورتانا می تواند از جمله قرارهای ملاقات واردشده در تقویم سیستم عامل را مدیریت کند یا ارتباط اسکایپی برقرار کند.

البته توانایی های این نرم افزار بسیار محدود است، زیرا نسخه ابتدایی به اطلاعات کامپیوتر یا تقویم دسترسی کامل ندارد و خود نرم افزار و واسط کاربری آن هم هنوز کامل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دستیار هوشمند مایکروسافت رونمایی شد/ کورتانا گوش به فرمان کاربران

نخستین دستیار هوشمند مایکروسافت رونمایی شد/ کورتانا گوش به فرمان کاربران