مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 09:172014-12-18سياسي

جانشین بسیج زنان پردیس خبر داد اجرای نمایش امر به معروف و نهی از منکر در پردیس


جانشین بسیج جامعه زنان شهرستان پردیس از اجرای نمایش امر به معروف و نهی از منکر به مناسبت هفته وحدت برای دانش آموزان پردیسی خبر داد.

- اکرم راضی امروز در حاشیه برگزاری آیین خبطه خوانی حضرت زینب کبری (س) در گفت وگو با خبرنگار " در پردیس اظهار داشت: مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) که در کوفه و شام برگزار شده بود، به همت بسیج جامعه زنان حوزه بسیج پردیس و با همکاری شهرداری پردیس در این شهرستان به اجرا آمد.

وی افزود: در این مراسم معنوی، بیش از 500 بانوی بسیجی از شهرهای بومهن، پردیس و روستاهای اطراف شهرستان پردیس گردهم آمدند و ما نیز تلاش کردیم که با استفاده از گروه نمایشی، خطبه حضرت زینب (س) را به تصویر بکشیم.

جانشین بسیج جامعه زنان شهرستان پردیس با اشاره به برنامه های جامعه بسیج زنان این شهرستان بیان کرد: ما پیرو فرمایش مقام معظم رهبری تلاش خود را بر روی گروه های نمایشی گذاشتیم و سعی کردیم با اجرای برنامه های مذهبی در این جهت گام برداریم.

راضی با بیان اینکه اینگونه نمایش ها با استقبال خوبی همراه می شود، گفت: برنامه های دیگری نیز با همین گروه به عنوان امر به معروف و نهی از منکر و آن روزی که گناه نکنیم، عید است در حال برنامه ریزی هستیم که در آینده نزدیک این نمایش ها آماده و در هفته وحدت با حضور دانش آموزان اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین بسیج زنان پردیس خبر داد اجرای نمایش امر به معروف و نهی از منکر در پردیس

جانشین بسیج زنان پردیس خبر داد اجرای نمایش امر به معروف و نهی از منکر در پردیس