مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 09:172014-12-18اقتصادي

با حمایت خیرین عرصه سلامت صورت می گیرد راه اندازی آزمایشگاه سل در گلستان تا سال 94


رییس مرکز بهداشت گلستان از راه‎اندازی آزمایشگاه سل در گرگان با حمایت خیرین عرصه سلامت خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان سال 1394 به بهره‎برداری خواهد رسید.

- " از گرگان، محمدرضا هنرور ظهر امروز در آیین کلنگ‎زنی مرکز بهداشت، درمان و پایگاه اورژانس 115 الغدیر گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای بهره‎برداری آزمایشگاه سل پیش‎بینی شده است.

وی با اشاره به راه‎اندازی مرکز بهداشت، درمان و اورژانس 115 در منطقه الغدیر گرگان تصریح کرد: آزمایشگاه سل در این مرکز بهداشتی، درمانی حدود 50 هزار نفر جمعیت را زیرپوشش قرار می‎دهد.

رییس مرکز بهداشت گلستان با بیان اینکه 188 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای ایجاد مرکز بهداشت و درمان الغدیر پیش‎بینی شده است، خاطرنشان کرد: زمینی به مساحت یک‎هزار و 500 مترمربع توسط یکی از خیرین عرصه سلامت به نام فتح‎الله نوری برای احداث این پروژه اهدا شده است که در چهار طبقه ساخته خواهد شد.

هنرور؛ تسریع در شناسایی بیماری سل را جزو یکی از استراتژی‎های دالس در جهان ذکر کرد و بیان داشت: شناسایی به موقع بیماران مبتلا به سل یکی از مهمترین استراتژی‎های دنیا به شمار می‎رود چرا که اگر بیماری فرد به سرعت شناسایی شود جلوی بسیاری از موارد پیشرفت بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حمایت خیرین عرصه سلامت صورت می گیرد راه اندازی آزمایشگاه سل در گلستان تا سال 94

با حمایت خیرین عرصه سلامت صورت می گیرد راه اندازی آزمایشگاه سل در گلستان تا سال 94