مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 09:122014-12-18سياسي

وحدت حوزه و دانشگاه حرکت های علمی کشور را معنا می بخشد


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از آثار بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی وحدت حوزه و دانشگاه است که با بهره گیری از رهنمودهای امام خمینی (ره) در سال 59 شکل گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو "، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، در مراسم گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه درجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تبریز طی سخنانی تلاش استعمارگران برای دور کردن نسل جوان از اسلام ناب را یکی از اصلیترین توطئه های دشمنان دانست و تصریح کرد: در این مسیر ایجاد تفرقه بین نخبگان و اندیشمندان همواره مورد توجه دشمنان بوده است و وحدت علمای دینی ضمن اینکه می تواند انگیزه معنوی را در بین دانشجویان و حوزویان برقرار کند می تواند این توطئه دشمن را نیز بی اثر کند.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه به تشریح شرایط دانشگاه در زمان قبل از انقلاب پرداخت و دراین باره افزود: در آن زمان دانشگاه از دین و مبانی دینی جدا افتاد و نه تنها نتوانست مسائل کشور را حل کند بلکه خود به مرکزی برای ترویج اندیشه ها و فرهنگ غرب و شرق تبدیل شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یکی از آثار بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران را وحدت میان حوزه و دانشگاه خواند که با بهره گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت حوزه و دانشگاه حرکت های علمی کشور را معنا می بخشد

وحدت حوزه و دانشگاه حرکت های علمی کشور را معنا می بخشد