مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 09:022014-12-18اقتصادي

جانشین پلیس آگاهی کردستان خبر داد رشد 26 درصدی قاچاق کالا در کردستان


جانشین پلیس آگاهی کردستان ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه در استان را 556 میلیارد و 169 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته 26 درصد رشد داشته است.

- " از سنندج، عبدالله فاتحی پیش از ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا استان کردستان در سنندج اظهار کرد: شناسایی محل ها و دپو کالاهای قاچاق با انجام کارهای اطلاعاتی و فنی از اولویت های انتظامی در استان است و خوشبختانه اقدامات و کارهای خوبی در این راستا انجام شده است.

وی افزود: امیدواریم این روند با شدت بیشتر در استان ادامه داشته باشد تا بتوانیم مبارزه و مقابله هدفمندی را در بحث مبارزه با قاچاق کالا داشته باشیم.

تشکیل 6 هزار و 207 پرونده قاچاق کالا جانشین پلیس آگاهی کردستان از تشکیل 6 هزار و 207 پرونده قاچاق کالا و ارز در 8 ماه نخست امسال در استان و تحویل آن به مراجع قضایی خبر داد و افزود: 45 فقره از این تعداد پرونده های کلان بالای 100 میلیون تا یک میلیارد تومان بوده است.

فاتحی تصریح کرد: در هشت ماه امسال 37 باند و شبکه فعال در امر قاچاق کالا و ارز در استان شناسایی و متلاشی شده است.

به گفته وی، کالاهای مکشوفه در هشت ماه امسال از نظر ارزش ریالی 556 میلیارد و 169 میلیون و 346 هزار ریال ارزش داشته که نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته 26 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین پلیس آگاهی کردستان خبر داد رشد 26 درصدی قاچاق کالا در کردستان

جانشین پلیس آگاهی کردستان خبر داد رشد 26 درصدی قاچاق کالا در کردستان