مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 07:272014-12-18حوادث

باند سارقان مأمورنما در دام پلیس


رییس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از دستگیری سارقان مامورنما درهمدان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآرمان، رضا زارعی در تشریح این خبر گفت: ماموران گشت انتظامی پلیس در حین گشتزنی در سطح شهر همدان به یک دستگاه خودروی سمند مشکی مشکوک شدند و برای بررسی مدارک هویتی افراد و مالکیت خودرو اقدام به متوقف کردن خودرو کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو، ماموران متوجه اظهارات ضد و نقیض سرنشین و راننده خودرو شدند که در نتیجه بازرسی از داخل خودرو باتوم، افشانه، بیسیم دستی و یک تیغه شمشیر کشف شد.

وی اضافه کرد: در همین حین سرنشین خودرو کارت عضویت حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان کرمانشاه را به منظور مجوز حمل تجهیزات مکشوفه ارائه کرد که ماموران به صحت کارت ارائه شده مظنون شدند و برای رسیدگی افراد را به همراه موارد کشف شده به اداره پلیس انتقال دادند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال باندی بودن، پرونده با دستور فضایی به پلیس آگاهی ارسال و به دایره عملیات ویژه محول شد که در ابتدا جهت اطمینان، خودروی دستگیرشدگان دوباره بازرسی شد.

سرهنگ زارعی با ذکر اینکه کشف تجهیزات جدید، مسیر پرونده را تغییر داد افزود: با بررسی تکمیلی و همه جانبه و انجام استعلامات و اقدامات اطلاعاتی در نهایت متهم ردیف دوم لب به اعتراف گشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان مأمورنما در دام پلیس

باند سارقان مأمورنما در دام پلیس