مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1393 ساعت 20:322014-12-17سياسي

شهردار محمودآباد: تاکسی های محمودآباد هوشمند می شوند


شهردار محمودآباد از هوشمندسازی تاکسی های درون شهری این شهر خبر داد.

- " از محمودآباد، محمدرضا شعبانی امشب در آیین تجلیل از رانندگان نمونه حمل و نقل همگانی این شهرستان با تبریک روز ملی حمل و نقل بیان داشت: اهمیت کار فعلان این عرصه زمانی مشخص می شود که یک ساعت کار شما تعطیل شود.

شهردار محمودآباد خاطرنشان کرد: شما معتمد مردم هستید و خانواده ها با خیال آسوده از حمل و نقل عمومی و همگانی استفاده می کنند و این جایگاه والای شما در جامعه را نشان می دهد.

وی افزود: اخلاق گرایی و منش خوب شما به عنوان شاخصه اصلی رضایتمندی شهروندان است و افراد مختلف جامعه اعم از خردسال و کهنسال، معلول، زن و مرد از خدمات شما بهره مند می شوند و باید سعه صدر و رعایت انصاف را سرلوحه کار خود قرار دهید.

شعبانی با اشاره به برنامه ریزی مدون برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان ابراز داشت: طرح هوشمندسازی تاکسی های درون شهری از جمله این اقدامات است و انتظار داریم که رانندگان این ناوگان برای اجرایی شدن این طرح همکاری مناسبی با سازمان حمل و نقل همگانی کنند.

انتهای پیام/86013/ی20 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار محمودآباد: تاکسی های محمودآباد هوشمند می شوند

شهردار محمودآباد: تاکسی های محمودآباد هوشمند می شوند