مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1393 ساعت 19:272014-12-17سياسي

امام جمعه محمودآباد: مسئولان، دغدغه های رانندگان حمل و نقل همگانی را برطرف کنند


امام جمعه محمودآباد با اشاره به نقش ارزنده رانندگان حمل و نقل همگانی گفت: وظیفه مسئولان رفع مشکلات و دغدغه های این قشر تاثیرگذار است.

- " از محمودآباد،حجت الاسلام سید داوود موسوی امشب در نخستین آیین تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل همگانی این شهرستان که در روز ملی حمل و نقل در مصلی موقت محمودآباد برگزار شد، این روز را فرصتی برای تجلیل از طلایه داران عرصه حمل و نقل همگانی دانست و افزود: صنعت حمل و نقل امروز از اثرگذار ترین و بزرگ ترین شبکه اقتصادی در همه کشورها است و شما رانندگان فعال در این عرصه سربازان بی ادعایی هستید که دل در گرو خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بسته اید.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع حمل و نقل، ارکان زیادی تعیین کننده و کارساز هستند که یکی از آنها فعالیت رانندگان است و در واقع نیروی انسانی در این بخش به سرعت و سلامت و اثر بخشی بیشتر آن در جامعه کمک زیادی می کند.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به اینکه اگر ناوگان حمل و نقل در کشور وجود نبود، کار و زندگی مردم مختل می شود، یادآور شد: در اقتصاد جوامع و خانوارها، صنعت حمل و نقل یکی از اساسی ترین فعالیت ها است.

موسوی بخشی از امنیت جامعه را مرهون امانت داری و صداقت رانندگان فعال در عرصه حمل و نقل عنوان کرد و افزود: اگر امروز فرزندان ما در کم نظیرترین نوع امنیت با احساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه محمودآباد: مسئولان، دغدغه های رانندگان حمل و نقل همگانی را برطرف کنند

امام جمعه محمودآباد: مسئولان، دغدغه های رانندگان حمل و نقل همگانی را برطرف کنند