مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1393 ساعت 19:072014-12-17اقتصادي

استاد اسبق اقتصاد دانشگاه تهران: دلار ارزان خدمت به تولیدکننده خارجی است


استاد اسبق اقتصاد دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه دلار ارزان تولید داخل را نابود می کند، گفت: ارزان بودن دلار باعث به صرفه شدن واردات شده و به تولیدکنندگان خارجی منفعت می رساند و داخل کشور را نیز به دلالی سوق می دهد.

- " از همدان، ابراهیم رزاقی عصر امروز در همایش سیاست های اقتصادی دولت در دانشکده اقتصاد دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه در حال حاضر شیوه نگاه به کار کردن تغییر کرده، اظهار کرد: در گذشته کار کردن باعث آبرو و بالا بردن منزلت اجتماعی افراد بود اما در حال حاضر کار نکردن و پول درآوردن به ارزش تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه تغییر نگاه به فرهنگ کار، خطر بزرگی برای کشور به حساب می آید، افزود: با کار و تولید نه تنها استقلال به دست خواهد آمد که امکان مسلط شدن خارجی بر کشور وجود نخواهد داشت.

استاد اسبق دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه استقلال اقتصادی کشور از اهمیت به سزایی برخوردار است، تصریح کرد: نباید زیر بار وابستگی کشور به کشورهای دیگر برویم بلکه باید خود بتوانیم نیاز داخل را برطرف کنیم.

وی با تأکید بر اینکه رسیدن به استقلال در گرو اعتقاد داشتن مسئولان ارشد دولت به ساده زیستی است، ادامه داد: کسی که در رأس دولت است باید ساده زیسته و با تعهد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد اسبق اقتصاد دانشگاه تهران: دلار ارزان خدمت به تولیدکننده خارجی است

استاد اسبق اقتصاد دانشگاه تهران: دلار ارزان خدمت به تولیدکننده خارجی است