مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1393 ساعت 08:122014-12-16اقتصادي

انتقال فناوری تولید UPS سه فاز به ایران برای نخستین بار


حسین زاده از شرکت هایی که با در دست داشتن مجوز تولید اقدام به واردات محصولاتی از چین و فروش با برند ایرانی می کنند انتقاد کرد و گفت: این کار که تبدیل به ابزاری برای برنده شدن در مناقصات دولتی شده است، - هیچ کمکی به اشتغال متخصصان و نیروی کار ایرانی نمی کند.

یک صنعتگر ایرانی از انتقال فناوری تولید UPS سه فاز به ایران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به رشد و توسعه فناوری اطلاعات به عنوان عنصر توانمند ساز در جهت توسعه پایدار اقتصادی کشور، استفاده از دستگاه های کنترل انرژی "یو پی اس" برای حفظ اطلاعات ارزشمند بعنوان زیرساخت سیستم های رایانه ای سازمان ها و دیتا سنترها از اهمیت بالایی در راستای افزایش بهره وری و جلوگیری از اتلاف هزینه برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپول نیوز، کیوان حسین زاده در جمع خبرنگاران گفت: این نخستین بار در کشور است که شرکتی اقدام به "انتقال تکنولو‍ژی" برای تولید UPS های سه فاز می کند و امیدواریم بتوانیم خط تولید این محصولات را در داخل کشور راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 93 با عنوان اقتصاد و فرهنگ از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید معظم اله مبنی بر تقویت روحیه جهادی در امر اقتصاد بیان داشت: در این راستا ضمن کمک به اشتغال زایی و کارآفرینی میان نخبگان و کارشناسان، بطور جدی بحث " انتقال فناوری "


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال فناوری تولید UPS سه فاز به ایران برای نخستین بار

انتقال فناوری تولید UPS سه فاز به ایران برای نخستین بار