مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1393 ساعت 06:022014-12-16ورزشي

کشتی ایران از همجنس خودش ضربه می خورد/ برای موفقیت باید متحد شد


سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد ایران با انتقاد از برخی سنگ اندازی ها در مسیر رشد و آماده سازی این رشته تا بازی های المپیک ریو گفت: متاسفانه همواره از جنس خود کشتی به این رشته ضربه و لطمه وارد می شود.

- منصور برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت فعلی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: کشتی ایران در شرایط خاصی قرار دارد چراکه عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد جهان را به یدک می کشد و تمامی حریفان همچون سال های گذشته برای غلبه بر توان تیمی ایران از هیچ اقدام و تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: حال فدراسیون کشتی در این شرایط حساس به جای رسیدگی به نقاط ضعف و تجهیز و آماده سازی برای میادین بعدی، باید در برابر مسایل حاشیه ای و کارشکنی های معمول بایستد و بیشتر توان و پتانسیل خود را بجای آینده سازی، صرف حل و فصل مشکلات کند.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد ایران به نکته جالبی اشاره کرد و افزود: باورش کمی سخت است ولی کشتی ایران همواره از افرادی ضربه خورده که خود عضوی از خانواده کشتی بودند و حتی دیر زمانی در عرصه ملی و اجرایی کشتی نیز ایفای نقش می کردند.

برزگر صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: این مساله همان نقطه تمایز کشتی ایران با روسیه است که همگان دیدیم روس ها در حاشیه رقابته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی ایران از همجنس خودش ضربه می خورد/ برای موفقیت باید متحد شد

کشتی ایران از همجنس خودش ضربه می خورد/ برای موفقیت باید متحد شد