مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1393 ساعت 06:022014-12-05سياسي

پذیرش روزانه 15 هزار زائر ایرانی در مرز شلمچه بسیار اندک است


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از پذیرش روزانه تنها 15 هزار زائر ایرانی در مرز شلمچه از سوی کشور عراق ابراز نارضایتی کرد.

- آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری شامگاه پنج شنبه با حضور در مرز شلمچه در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: تلاشهای بی وقفه مسئولان کشور در مرز شلمچه خوب است ولی متاسفانه عبور زائران از مرز عراق و از سوی مسئولان عراقی آن طوری که باید و شاید مطلوب نیست و در نقطه مرزی وقفه حاصل شده و در نتیجه باعث ازدحام می شود.

وی تصریح کرد: اعلام مسئولان عراقی در پذیرش 15 هزار زائر در روز در مقابل خواسته ما بسیار اندک است و من از برادران عراقی درخواست می کنم که آمار پذیرش زائرین را بیشتر کنند زیرا ملت ایران و عراق هر دو حسینی هستند و طبق فرموده رهبری مردم و مسئولان عراق را از خودمان می دانیم.

امام جمعه اهواز تاکید کرد: مسئولان عراقی همزمان با سیل جمعیت مردم عراق برای حضور در مراسم اربعین حسینی، این خواسته ما را نیز در نظر بگیرند تا مردم ایران نیز بتوانند در این مراسم باشکوه با ملت عراق در کربلا شرکت کنند.

وی، لغو روادید از سوی کشور عراق را زمینه ای برای حرکت بیشتر زائران ایرانی دانست و افزود: با اعلام لغو روادید از سوی کشور عراق درخواست شرکت در مراسم اربعین برای مردم ایران عمومی شده و باید زمینه ورود زائران ایرانی در عرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش روزانه 15 هزار زائر ایرانی در مرز شلمچه بسیار اندک است

پذیرش روزانه 15 هزار زائر ایرانی در مرز شلمچه بسیار اندک است