مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 08:272014-11-29حوادث

مادر روانی دوقلوهایش را کشت


زن جوان که در اقدامی جنون آمیز دوقلوی چهارده ماهه اش را در شهرستان مشهد به قتل رسانده بود، در تحقیقات قضایی مدعی شد به دلیل حرف نزدن کودکانش، آ نها را کشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجام جم، ساعت 14 و 30 دقیقه چهارشنبه گذشته مردی با پلیس شهرستان مشهد تماس گرفت و از کشته شدن دوقلوهای پسرش در یکی از محله های این شهر خبر داد.

ماموران کلانتری طبرسی جنوبی با اعزام به محل مورد نظر مشاهده کردند مردی وحشتزده مقابل در ساختمانی ایستاده که با مشاهده ماموران گفت: قاتل همسرم است، هنوز باور ندارم او دو فرزند چهارده ماهه مان را کشته باشد.

ماموران همراه مرد صاحبخانه وارد خانه اش شده و در پذیرایی با اجساد غرق در خون دو کودک در حالی رو به رو شدند که زن جوانی کنارشان ایستاده بود و چاقویی خون آلود به دست داشت.

او بشدت می گریست و حاضر به جدایی از اجساد فرزندانش نبود.

ماموران با نزدیک شدن به این زن، او را آرام کرده و چاقو را از دستش گرفتند تا به خودش آسیبی وارد نکند.

با وقوع این حادثه تلخ، موضوع به قاضی علی موحدی راد، کشیک ویژه قتل دادسرای مشهد گزارش شد و دقایقی بعد او همراه کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در محل جنایت حاضر شد.

با حضور بازپرس و کارآگاهان جنایی، دستور بازداشت زن قاتل در صحنه حادثه صادر شد و او برای تحقیقات به پلیس آگاهی و اجساد دو فرزندش به پزشکی قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر روانی دوقلوهایش را کشت

مادر روانی دوقلوهایش را کشت