مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 08:172014-11-29سياسي

جهانگیری: هیچ باندی وزارت علوم را قبضه نکرده


شاهد هستیم در وزارت علوم هیچ باند و حلقه ای امور را قبضه نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور گفت: خدا توفیق مجددی نصیبم کرد تا در جمع دوستان در مراسم تودیع و معارفه یا به عبارتی تکریم و معارفه وزیر علوم در مجموعه وزارت علوم قرار داشته باشیم.

وزارت علوم تاکنون پنج وزیر و دو سرپرست داشته و این طبیعی است که مراسم متعددی برای آن برگزار شود و ما نیز در این مراسم شرکت کنیم.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: این معرفی های پی در پی نشان از جایگاه مهم آموزش عالی و نگاه ویژه رییس جمهور و دولت به این وزارتخانه دارد.

وی با طرح این سوال که چرا دولت اصرار دارد مدیریت این بخش همخوان و همسو با نظر دانشگاهیان انتخاب شود، افزود: توسعه علمی پیشنیاز توسعه پایدار و همه جانبه کشور است به شرط امکان و به شرط لازم برای پیشبرد توسعه علمی کشور.

دانشگاهیان باید مشارکت فعالی در این فرآیند داشته باشند.

جهانگیری ادامه داد: ما مسئولین و کارگزاران نظام در دولت و مجلس باید نگاهمان به نهاد علمی و دانشگاهی و دستگاه متولی آن یعنی وزارت علوم باید از منظر توسعه علمی باشد نه پنجره سیاست.

وی تصریح کرد: دولت در عین اینکه به دغدغه های منتقدان خود احترام می گذارد، به صراحت گفته است که تفاهم و تعامل با دانشگاهیان به عنوان نخبگان را مبنای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: هیچ باندی وزارت علوم را قبضه نکرده

جهانگیری: هیچ باندی وزارت علوم را قبضه نکرده