مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 08:122014-11-29اقتصادي

ارائه خدمات سهامداری در همه مراکز استان ها


دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات امور سهامداری با افزایش چمشگیر در سال جاری به همه استان ها راه یافت تا گام مهمی در ارائه خدمات به سرمایه گذاران در بازار سرمایه برداشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، یکی از اولویت های مهم شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، ارائه خدمات مطلوب به سهامداران سراسر کشور است که آذر 91 با انعقاد تفاهم نامه ای با کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت، مقدمات این طرح را فراهم کرد.

در گام نخست این طرح ، سه دفتر پیشخوان شهر تهران در اواخر سال 91 به ارائه خدمات سهامداری شامل اصلاح مشخصات، مفقودی و چاپ مجدد گواهی نامه و امور قهری (انتقال سهام متوفی به وارث) و صدور شناسه کاربری اینترنتی برای سیستم وضعیت دارایی پرداختند.

در گام دوم این طرح که پارسال به اجرا درآمد، دفاتر پیشخوان ارائه خدمات امور سهامداری وارد شهرهای بزرگ کشور (مشهد، تبریز و اصفهان) شد.

اما گام سوم ، مهم ترین بخش این طرح است به طوریکه تا پایان آبان امسال، 40 باجه پیشخوان ارائه خدمات امور سهامداری در مراکز استان ها راه اندازی شد تا در کمتر از دو سال ، خدمات امور سهامداری به تمامی مراکز استان ها برسد که این موضوع نقش بسزایی در تسهیل ارائه خدمات به سرمایه گذاران و کاهش هزینه آنان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات سهامداری در همه مراکز استان ها

ارائه خدمات سهامداری در همه مراکز استان ها