مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 07:022014-11-29سياسي

امیدواریم زودتر از موعد اعلام شده به توافق برسیم


معاون اول رییس جمهور با اشاره به ویژگی های شخصیتی فرهادی وزیر علوم اظهار کرد: دکتر فرهادی از جنس سرپرست ها و وزیران و نامزدهای قبل است و تفاوتی با آنها ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اسحاق جهانگیری، در مراسم معارفه محمد فرهادی، وزیر علوم و تحقیقات و فناوری با اشاره به معرفی 5 وزیر و دو سرپرست در طول یک و نیم سال از عمر دولت یازدهم اظهار کرد: این معرفی های پی درپی نشان می دهد که دستگاه آموزش عالی جایگاه مهمی در کشور دارد و در دیدگاه رییس جمهور و دولت نیز دارای جایگاه با اهمیتی است.

وی با طرح این پرسش که چرا دولت اصرار دارد مدیریت دستگاه عالی همسو و هموان با نظرات دانشگاهیان انتخاب شود خاطر نشان کرد: توسعه علمی پیش نیاز توسعه پایدار است.

و شرایط لازم برای پیشبرد توسعه علمی کشور این است که مشارکت فعال دانشگاهیان در فرآیند توسعه جدی قلمداد شود یعنی دیگر آنکه دانشگهاهیان که می خواهند و دولت و نظام چقدر به این خواست و انتظار توجه دارد وبه آن احترام می گذارد.

جهانگیری با بیان این که اگر توسعه علمی به مساله ی مشترک و ملی در کشور تبدیل شود و کسب علم بالای سر سیاست و اقتصاد قرار گیرد و منطق برخورد و مدیریت ما به علم نزدیک شود و اگر در رابطه با مسائل علمی از قواعد و لوازم علمی تبعیت کنیم شک نکنیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم زودتر از موعد اعلام شده به توافق برسیم

امیدواریم زودتر از موعد اعلام شده به توافق برسیم