مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 07:022014-11-29سياسي

8 هزار جلد کتاب در کتابخانه پژوهشکده تعلیم و تربیت لرستان موجود است


رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: هشت هزار جلد کتاب در کتابخانه پژوهشکده تعلیم و تربیت لرستان موجود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علی جودکی در جلسه هم اندیشی کارشناسان و رابطین پژوهشی مناطق و شهرستان های استان در محل پژوهشکده تعلیم و تربیت با اشاره به اهداف و برنامه های پیش روی پژوهشکده تعلیم و تربیت استان افزود: ما برای برون رفت از وضع موجود چاره ای جز تدوین برنامه و مشخص کردن استراتژی ها و راهکارهای لازم نداریم.

وی با تاکید بر اهتمام آموزش و پرورش لرستان مبنی بر برنامه مداری، پژوهش محوری و عبور از حاشیه ها گفت: این استراتژی و راهبرد، نقشه راه را برای ما روشن می کند.

رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش لرستان بیان داشت: در این راستا بر اساس اولویتهای تعیین شده، برنامه هایمان را تدوین و اجرایی خواهیم کرد.

جودکی در ادامه در خصوص عناوین کتابهای کتابخانه پژوهشکده تعلیم و تربیت گفت: کتابخانه پژوهشکده تعلیم و تربیت با بیش از هشت هزار جلد کتاب تخصصی در حوزه تعلیم و تربیت با موضوعات روش تحقیق در علوم انسانی، مدیریت آموزشی، روان شناسی، مشاوره و.

برای استفاده عموم فرهنگیان استان مهیا است.

وی ادامه داد: به جز فرهنگیان سایر اقشار مردم هم می توانند از طریق "معرف فرهنگی" از کتب و سایر منابع این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار جلد کتاب در کتابخانه پژوهشکده تعلیم و تربیت لرستان موجود است

8 هزار جلد کتاب در کتابخانه پژوهشکده تعلیم و تربیت لرستان موجود است