مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 06:472014-11-29اجتماعي

نخستین مرکز فراگیر استان قم راه اندازی می شود


نخستین جلسه مشورتی بررسی نیازهای محتوایی و تجهیزاتی را ه اندازی مرکز فراگیر کانون پرورش فکری استان قم صبح امروز با حضور کارشناسان کانون و اداره آموزش و پرورش استثنایی قم برگزار شد.

- " از قم، به دنبال سیاست گذاری معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری، کانون استان قم نیز در ماه های گذشته با برقراری ارتباط با سازمان ها و نهاد های مرتبط در تلاش است تا نخستین مرکز فراگیر استان قم را راه اندازی کند.

در جلسه ای که با حضور کارشناس مسئول و کارشناسان هنری و روابط عمومی کانون با معاون و کارشناسان اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم برگزار شد، مسائل کلی پیرامون ایجاد این مرکز فرهنگی هنری مطرح شده و در خصوص ویژگی های ظاهری و محتوایی مورد نیاز آن گفت وگو شد.

مرضیه ثمرده حقیقی کارشناس مسئول کانون استان قم در ابتدای این جلسه برای آشنا کردن حاضرین با وظایف کانون پرورش فکری، توضیحاتی را در خصوص اهداف و ساختار کانون و همچنین فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی مراکز کانون ارائه داد.

وی با اشاره به اهداف و سابقه 11 ساله کانون در راه اندازی و بهره گیری از مراکز فراگیر استان تهران، از کارشناسان این اداره کل خواست تا تجربیات خود را در حوزه کار برای کودکان دارای نیازهای ویژه در اختیار کانون قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز فراگیر استان قم راه اندازی می شود

نخستین مرکز فراگیر استان قم راه اندازی می شود