مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 05:522014-11-29سياسي

آغاز فعالیت 13 انجمن علمی دانشجویی در پیام نور قیدار


معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور زنجان تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه کمتر در دانشگاه حضور دارند و همین موضوع دلیل کم بودن فعالیت های انجمن ها است.

- "اصغر حاج علی اکبری" در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، گفت: انجمن های علمی این دانشگاه در شرف تغییر مدیریت هستند و مدیر برخی انجمن ها نیز تغییر کرده است.

به عنوان نمونه در پیام نور مرکز قیدار 13 انجمن علمی دانشجویی دور جدید فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: معمولاً دانشجویان دانشگاه پیام نور علاقه ای به فعالیت های سیاسی ندارند و درخواستی برای تشکیل انجمن سیاسی وجود نداشته است و تنها تشکل دانشجویی فعال، بسیج دانشجویی است.

این مسئول در خصوص کم بودن فعالیت های دانشجویی در این دانشگاه، خاطرنشان کرد: حجم دروس، کمبود کلاس های درسی و مشغله کاری دانشجویان سبب می شود که دانشجویان کمتر در فعالیتهای دانشگاه حضور یابند.

وی اظهار کرد: نیمه حضوری بودن کلاس های درس دانشگاه پیام نور سبب می شود دانشجویان اوقات فراغت خود را در خارج از دانشگاه بگذرانند و فعالیت های فرهنگی و علمی این دانشجویان خارج از محیط دانشگاه باشد.

حاج علی اکبری تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور با توجه به اینکه حضور کمی در دانشگاه دارند، لذا از رویدادهای دانشگاه بی خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت 13 انجمن علمی دانشجویی در پیام نور قیدار

آغاز فعالیت 13 انجمن علمی دانشجویی در پیام نور قیدار