مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 05:482014-11-29اقتصادي

چگونه از این فاجعه بیرون بیاییم؟


در نشستی با موضوع «توزیع کتاب و آسیب های آن» گفته شد: باید از توزیع کننده و کتاب فروش حمایت کنیم تا از فاجعه کتاب نخوانی بیرون بیاییم و دیگر کتاب فروشی ها به فست فودفروشی تبدیل نشوند.

- در نشستی با موضوع توزیع کتاب و آسیب های آن گفته شد: باید از توزیع کننده و کتاب فروش حمایت کنیم تا از فاجعه کتاب نخوانی بیرون بیاییم و دیگر کتاب فروشی ها به فست فودفروشی تبدیل نشوند.

همچنین بیان شد، دلیل کتاب نخواندن مردم نه سیستم توزیع بلکه احساس نبود نیاز به کتاب است.

چهارمین برنامه از سلسله نشست های سازمان انتشارات جهاددانشگاهی در حوزه کتاب با موضوع وضعیت توزیع کتاب و آسیب های آن با حضور مسعود پایدار، مدیر نشر کتاب دانشگاهی و انتشارات فردا، و محمد حسین زادگان، مدیر پخش کتاب ققنوس، در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در این نشست مسعود پایدار ابتدا در تعریف توزیع کتاب، گفت: توزیع به معنی در دسترس قرار دادن کتاب در زمان ، مکان و شکل و شیوه مناسب است.

او افزود: برای این که از زاویه آسیب شناسانه نگاهی کلی به موضوع توزیع کتاب داشته باشیم باید بپذیریم که مساله توزیع یک مساله فردی نیست، بلکه زاییده مشکلات اساسی صنعت نشر است؛ بنابراین نباید حوزه توزیع را از دیگر بخش های صنعت نشر جدا بدانیم و باید به آن نگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از این فاجعه بیرون بیاییم؟

چگونه از این فاجعه بیرون بیاییم؟