مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 05:072014-11-29فناوري

این ویروس ها در کمین رایانه شما هستند


به یک ویروس بیولوژیک فکر کنید، از آن دسته نمونه هایی که وارد بدن شده و موجب بیماری می شوند و با آلوده کردن شما اجازه نمی دهند به درستی فعالیت روزمره تان را ادامه دهید؛ - ویروس های کامپیوتری نیز تا حد زیادی مشابه ویروس های بیولوژیک اند و برنامه ها را تحت تاثیر قرار داده و باعث می شوند که کامپیوتر نتواند به درستی کار کند یا حتی آن را به طور کامل از کار می اندازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، تخمین زده شده است که ویروسی با نام کرم کانفیکر(Conficker) بیش از 10 میلیون کامپیوتر را در سال 2009 آلوده کرده بود.

میلیاردها میلیون ویروس کامپیوتری در حال حاضر وجود دارد که از طریق اینترنت می توانند رایانه میزبان را انتخاب کنند و هر روزه نیز انواع جدیدی از این بدافزارها یا ویروس ها شناسایی می شود.

ویروس چطور میزبانش را پیدا می کند؟ حتی اگر یک کاربر کامپیوتر کاملا جوانب امنیتی را رعایت کند، باز هم این امکان وجود دارد که ویروس ها از طریق فعالیت های طبیعی در فضای مجازی خود را وارد کامپیوتر کنند مثل فرستادن موسیقی، فایل یا عکس به کاربران دیگر، ورود به یک وب سایت آلوده، باز کردن یک هرزنامه یا فایل ضمیمه شده به یک ایمیل ، دانلود کردن بازی ، نوار ابزار، برنامه یا هر اپلیکیشن رایگان دیگر و نصب برنامه ای که می توانند به اطلاعات رایانه دسترسی داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این ویروس ها در کمین رایانه شما هستند

این ویروس ها در کمین رایانه شما هستند